הדרכה

סדנאות והרצאות

הסדנאות וההכשרות מותאמות באופן אופטימלי ללקוח מבחינת מטרותיהן, התאמתן לתרבות הארגונית, למאפייני הקונפליקטים בהם מעורבים המשתתפים, ולמטרות הארגון.
לשם כך, טרום כל סדנא והכשרה יתקיים מפגש אפיון ולמידה של הארגון ההתמודדויות והדילמות בתפקיד, מיפוי היבטים תהליכיים והתנהגותיים.
הסדנאות משלבות ידע תיאורטי עם למידה עיונית וחווייתית- סימולציות והתנסויות. במספר שלבים:
ננתח
נתרגל
נלמד
ננתח
נתרגל
נלמד
הממד החווייתי, באמצעותו מועברות הסדנאות, מאפשר הפנמה מהירה ומהנה של התכנים הנלמדים בפעולה אחת קצרה, מרתקת ומהנה ניתן לראות כיצד אנחנו פועלים כעת ויותר מכך- כיצד אפשר ונכון לפעול אחרת. 
יתרה מזאת, המידע הנרכש דרך למידה חווייתית יוטמע לטווח זמן רחוק יותר, ומתוך כך הפעולות והתוצאות שלנו יקבלו ביטוי רחב יותר במהלך הזמן.

סדנת ניהול קונפליקטים:

כל בעל תפקיד בארגון, בין אם הוא איש שרות, עובד תפעול מנהל זוטר או מנהל בכיר, נתקל בקונפליקטים מעצם שיגרת עבודתו. 

סדנת "קסם הקונפליקט" מיועדות לחולל שינוי תפישה בכל הקשור לניהול קונפליקטים בכלל וקונפליקטים בהקשר של עולם התוכן של המשתתפים בפרט לצד הקניית מיומנויות וכלים בניהול קונפליקטים אלו.


מטרות הסדנא:

• המרת מצבי קונפליקט לשיתופי פעולה

• מתן כלים אפקטיביים להתמודדות עם קונפליקטים

• כלים וטיפים ישומיים למשא ומתן


ניתן לגבות סדנת ניהול קונפליקטים בהליך ייעוץ אישי 


ניתן להזמין גם במסגרת זמן מצומצמת יותר כהרצאה בת שעה וחצי

סדנת מיומנויות משא ומתן:

בעלי תפקידים בארגונים – מנהלי רכש, קניינים, מנהלים בדרגים מסוימים וכו’ – נדרשים לנהל מו”מ כחלק בלתי נפרד מעבודתם השוטפת. 

היכולת לנהל משא ומתן תוך שמירה על הצרכים הן של הנושא והן של הנותן תוך מקסום התועלות לשני הצדדים ובאווירה של שיתוף פעולה ורצון משותף להצליח, היא קריטית על מנת לסיים כל משא ומתן בהצלחה. 


מטרות הסדנא:

• לפתח ולשפר מודעות כלים וטקטיקות לניהול מו"מ מקצועי ואפקטיבי. 

• הבנה כיצד להשיג את התוצאה הטובה ביותר בתנאים הטובים ביותר - לכל הצדדים.

• שלבים בניהול מוצלח של מו"מ תכנון וניהול כל שלב


היכולת להבין מאפיינים אלו וכיצד הם משפיעים על יכולת המו”מ שלנו פותחת פתח לרכישת תפישה חדשה וארגז כלים פרקטי בניהול אותם מו”מ.


ניתן לגבות סדנת מיומנויות מו”מ בהליך ייעוץ וליווי אישי. 


ניתן להזמין גם במסגרת זמן מצומצמת יותר כהרצאה בת שעה וחצי.

קורס גישור אירגוני:

קורס מיומנויות גישור יעניק למשתתפים כלים גישוריים.

במסגרת ההכשרה ירכשו המשתתפים כלים להובלת תהליכים בדרך שמייצרת הסכמה ומונעת קונפליקטים מתוך הבנה כי קונפליקטים ומחלוקות הנם חלק בלתי נפרד מעולמנו האישי והמקצועי, והם מהווים הזדמנות ללמידה, חיזוק מערכת היחסים, לשינוי ולצמיחה.

במהלך ההכשרה המשתתפים ירכשו את עקרונות הגישור, תוך התמקדות והתייחסות לסוגיות ספציפיות מתחום העיסוק של הארגון וכן סדנת עבודה המדמה מקרי אמת ליישוב קונפליקטים בין צוותי עבודה, עובדים וממשקים והקשר שבין ניהול, מנהיגות, יישוב קונפליקטים ואפקטיביות ארגונית.


מטרות הקורס:

• מתן כלים לבניית הסכמות

• בניית שיתופי פעולה תוך וחוץ ארגוניים

• בניית תשתית לפתרון סכסוכים פנים ארגוניים


ניתן לגבות סדנת גישור בליווי אישי של הגורמים המגשרים בארגון.

סדנאות ניהול

מנהלים בארגונים נתקלים בדילמות לא מעטות במהלך יום העבודה שלהם, על מנת לתת להם כלים להתמודדות עם האתגרים שהניהול מזמן להם, בניתי מספר סדנאות ממוקדות על מנת להעשיר את ארגז הכלים הניהולי של מנהלי הארגון:


- כלים גישוריים בניהול

- ניהול ממשקים

- סגנונות תקשורת

- התמודדות עם התנגדויות

- אינטליגנציה רגשית ככלי בניהול קונפליקטים

- ניהול משתף - בניית שת"פ והסכמות בצוות


הסדנאות יכולות להתבצע אצלכם בארגון, במקום שאינו בארגון עצמו או לשלב פעילות ODT

Item Link

Share by: