נעים להכיר,
גדלתי בארגונים גדולים, בתפקידי ניהול בתחום ההדרכה, פיתוח ארגוני ומשאבי אנוש. הקמתי וניהלתי צוות הדרכה, הובלתי וליוויתי תהליכי שינויי ארגוני רבים ובמגוון פנים וצורות.
אני מאמינה גדולה בתהליכי למידה ומאמינה שבעזרת כלים פשוטים וקלים ליישום נוכל להביא לשיפור מיומנויות.
בהשכלתי, בעלת תואר שני ביישוב סכסוכים וגישור.
אני מכירה ומבינה את האתגרים וההתמודדות היומיומיים של מנהלים בבניית צוותי עבודה, עבודת ממשקים, ניהול עובדים ועוד, הייתי עדה לקונפליקטים ארגוניים בכל רבדי הארגון.
להפתעתי גיליתי שלרוב המנהלים חסרים כלים ומיומנויות מתאימות להתמודדות.
מתוך החסר הזה, הוקם הפורום לניהול קונפליקטים ארגוניים.
פורום "ניהול קונפליקטים ארגוניים" הוקם במהלך שנת 2019
במטרה לסייע ולתת כלים למנהלים, אנשי HR, אנשי הדרכה ופיתוח ארגוני ביישוב סכסוכים פנים ארגוניים.
הפורום מתכנס אחת לחודש למפגשי למידה המשלב הרצאות, טיפים וכלים פרקטיים ולמידת עמיתים.
מזמינה אותך לקבל את המדריך החינמי שכתבתי: